Tsumetai Sora

musings of a Japanophile

Magia

3 komentarzy

Magia to temat najnowszego foto wyzwania. Tak się akurat składa, że przed laty pracowałam w niezwykłym miejscu i na co dzień miałam styczność z wszelkiego rodzaju wróżbitami: tarocistami, runistami, chiromantami, numerologami i jasnowidzami. Była to bardzo fascynująca praca i do dziś miło wspominam ludzi, z którymi się zetknęłam. A na ostatnim zdjęciu w charakterze wróżki wystąpiła moja koleżanka, która odwiedziła mnie w pracy.

Weekly Photo Challenge: Magic

Autor: Nana Arima

Japanophile. Fujoshi. Loves j-rock, ball-jointed dolls, drifting, rabbits and coffee.

3 thoughts on “Magia

  1. Pingback: Magic: Cube | What's (in) the picture?

  2. Czy wierzysz we wróżby? 🙂

    Lubię

Skomentuj

